【黃澤鋒一家三口影全家福 小黃妃勁上鏡】陳麗麗預先同BB「訓話」

    黃澤鋒今年7月獲52歲「超高齡」老婆陳麗麗為他幾經辛苦誕下囡囡「小黃妃」黃熙恩。

    轉眼小黃妃已3個月大,他們快將為囡囡搞百日宴,一家三口日前就往影樓影全家福。

    三個月大的小黃妃,拍攝期間非常合作,不但沒有扭計,更全程甜笑不停,讓攝影師捕捉了不少靚相。問到他們一家三口拍攝時的趣事?

    媽媽陳麗麗接受《蘋果日報》電話訪問時說:「拍攝嗰日好順利,囡囡冇乜特別,我之前一晚同佢『訓話』,我話聽日會帶你去影靚靚,你要抖足精神,啲相會留嚟百日宴用㗎,於是佢嗰朝早係咁瞓,去到現場先醒,醒咗仲眼仔碌碌,仲識望住鏡頭,又會笑,好老積,當日我哋都遲咗去,都怕唔夠時間,最後比預期時間仲快搞掂,攝影師話未見過小朋友咁定,仲有camera face。」

    相中的小黃妃好可愛,但陳麗麗卻笑指囡囡是「老粗」一名…

    「我同佢着咗裙仔,同佢擺好POSE,但一撳相機,佢就腳一伸,展示佢條美腿。」黃太實在形容得好搞笑!

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / appledaily)

    SHARE