【已知BB性別】楊思琦宣佈懷孕後首現身 老公原來係…

    上周宣佈懷上第二胎兼已秘婚的楊思琦以低胸晚裝出席活動,今次是她宣佈懷孕後首度現身。晚裝設計完全遮肚,又見她上圍豐滿了不少,記者叫她輕摸肚拍照遭婉拒。

    (相關新聞:【曾揚言若思琦有咗就娶佢兼養大個B】單身李泳豪首發聲   https://bit.ly/2IX3W1W
    思琦妹接受訪問時,只透露懷孕已過三個月,有時會頭暈想嘔,她續道:「好開心!好難得,而家搵到愛的森林,喺外地註冊,今次真係雙喜臨門。」

    思琦妹指老公是中國人,但他在香港生活,是透露朋友介紹而認識,問到她老公的姓氏,思琦妹不願多談:「大家叫番我思琦就最親切。」思琦妹稱女兒卓穎(Krystal)知道自己要做家姐,思琦妹說:「大女覺得很開心,成日摸我個肚,又攬住我個肚嚟錫,因為佢成日都好想有朋友同佢玩,大女叫大寶寶,佢會同我個肚講:『細寶寶,我係姐姐,你要乖乖呀!』真係好懂事。」

    思琦妹笑稱已知肚裡BB的性別,不過她想稍後公佈,暫時未決定在哪裡待產,平日也要照顧大女Krystal,她只說BB明年出世:「除非早咗,否則應該係鼠BB,而家工作都會繼續接嚟做,總之有就做喇。(打算產前幾時開始停工)有工作就做,我會做到最後。」被問結婚會唔會想老公養,思琦妹笑言:「吓!我哋經濟獨立㗎,自己都要努力,我哋現今女性財政要獨立。」講到將來要照顧兩位小朋友,思琦表示坐月時要keep好狀態,再出來跟大家見面,自認是工作狂。

    問到會唔會再生B,思琦妹直言:「照顧好呢個先,順順利利搞呢個大project。」她亦表示自己婚後才懷孕:「同老公相處咗年幾,拍拖超過半年,跟住就結婚,老公對我好好,用心愛我,同大女都夾,因為佢都鍾意小朋友,相處得好好,(囡囡而家叫佢Daddy定Uncle)阿女而家叫名,遲啲就會改口。」

    被問老公有否留意她的緋聞或舊情,思琦妹笑笑口說:「佢知道,以前嘅事又唔係而家,總之而家開心囉,因為要拍嘢,所以冇戴戒指,婚紗相嗰啲影咗,睇吓遲啲發畀大家,我哋未擺酒,只係喺外地註冊,始終我哋想簡單啲。」思琦妹又指老公並不介意她婚後性感示人。

     

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE