【年華已逝】黃祥興大爆跌斷鎖骨!:要認老

    藝人黃祥興在社交網上載躺着醫院病床的相片,自嘲已經不是「十八、廿二」,隨後再釋出一張X光照片,透露跌斷了鎖骨。
    而他留言:「想問大家斷咗鎖骨,應該做手術定係等佢慢慢康復?」
    藝人王浩信留言問發生什麼事,黃祥興回覆話因為自己太活躍!
    之後黃祥興接受東網電話訪問,表示昨天在停車場不小心跌倒,右邊膊撞落地,當時以為沒事,感到有少少痛以為脫骹,自己還「Chok」了一下右邊膊頭,怎料更加痛,因此入院求診,最後經照X光後才知右邊鎖骨斷裂,需開刀做手術,釀鏍絲和鐵片固定鎖骨位置,令其更快癒合。
    而黃祥興本人亦十分熱愛做運管理好身材,而現在受傷後確實為十分無奈。
    最近未有工作在身的黃祥興,正留醫待明天做手術,他稱:「自己唔小心啦,其實可以由佢慢慢好嘅,(家人擔心?)我擔心佢哋就真,我要照顧大肚嘅老婆同接小朋友返學放學,依家傷咗做唔到,所以都係想盡快好番,聽醫生講做手術囉!」
    (綜合報導/on.cc)
    SHARE