【漲左兩個碼】《金宵》成歐陽巧瑩告別作 揚言話想生B生到30歲

    藝人歐陽巧瑩、丁子朗、應屆港姐黃嘉雯、王菲及古佩玲等於將軍澳宣傳明珠台台慶節目。
    歐陽巧瑩突然漲了「兩個碼」,兼且肚凸凸,惹來懷孕傳聞!事後她接受訪時,她爽快表示:「唔使住,真係未有,我呢啲係肥膏,幸福脂肪呀!我之前真係因為腸胃炎入過醫院,冇事喇。」
    26歲的巧瑩坦言會「生到30歲」,形容「生得幾發多得幾多」,又表示自己事業是想建立家庭,所以明年與無綫完約後,不打算繼續幕前工作。
    她坦言:「其實結婚之後我只係第2次出嚟見人,《金宵大廈》係最後一套劇嘞,我足足肥咗20磅。」
    而被問到會否減肥,她立即說:「做乜要減?做幕前好有壓力,我要keep fit、曬到成身古銅色準備隨時投入工作,依家真係唔需要。」
    她打趣近日忙於當老公秘書:「經營一個林師傑已經好忙喇,我有幫佢剪片同做片,唔係冇嘢做㗎。」
    (綜合報導/on.cc)
    SHARE