【開心到語無倫次】朱茵48歲獲突擊慶祝 紫霞仙子仲係好靚靚!

    藝人朱茵日前48歲生日,日前她就在印尼峇里島工作的時候,就獲工作人員貼心地準備驚喜!
    見到房入面擺咗唔少氣球裝飾,相當有氣氛,還有個印有朱茵靚相的蛋糕!而令朱茵最開心的是相信就是老公黃貫中同阿女黃鶯「空降」現場。
    事關工作人員準備為她兩個的紙版公仔,令他們可以一家三口合照。工作人員爆料話朱茵在生日會上語無論次,未知是否因為太驚喜呢?
    思鄉心切的朱茵坦言:「好掛住老公同個女,呢個係我今年第二個生日會,第一個生日會佢哋已經出席唔到,今次佢哋又唔喺我身邊。」
    她更一時感觸隔住鏡頭向老公同寶貝女示愛:「老公好掛住你呀,多謝你同寶貝女畀我嘅愛,帶畀我好大嘅庇護,同時亦畀咗一個家我。」
    好彩最後朱茵都趕得切在生日前返到香港,可以同家人慶祝生日。
    然而,生日禮物方面,朱茵透露早前去歐洲工作時已經揀咗份禮物畀自己:「呢份禮物我當係老公送畀我,至於阿女喺我每次出埠前都會畫幅畫送畀我,呢啲咁珍貴嘅禮物,我會有個寶箱放晒阿女啲畫,同埋老公送畀我嘅情書!」
    此外,好友陳法蓉亦在微博發文為朱茵賀壽:「在這個特别的日子裏,送上我衷心的祝福!茵茵@朱茵 ~生日快樂🎂!」認真Sweet!
    (綜合報導/on.cc)
    SHARE