【解禁第一劇】黃心穎:好多野都返唔到轉頭 黃心美話有睇但咁樣講….

    藝人黃心穎因偷食事件形象插水,其首部解禁「翻生」作《牛下女高音》昨晚播出的一集中,講到黃心穎經歷婚姻失敗,爆喊向張振朗盡訴心中情:「有好多嘢係返唔到轉頭,點解你哋係都要逼我諗番以前、睇番以前,我好努力咁向前行,我想做番自己,我想過自己嘅生活,點解你哋係都要拉我番去?」
    令不少網民聯想起現實中黃心穎敗走外國重新出發。
    而黃心穎家姐黃心美亦有留意片段,她於社交網發文指多謝網友提醒她觀看劇集。
    但又坦言不願作評論:「老老實實,我冇追睇,如果咁啱嗰晚喺屋企睇到就睇,就係咁。亦唔好再問我覺得細妹做成點,我唔係一個好叻acting嘅人,我冇資格去評論任何人嘅演技。我只覺得作為一個artist,拍咗嘅作品有得出街係開心事,至於反應如何,亦唔喺控制範圍之內,亦一定會有人鍾意有人唔鍾意,完!」
    的確,任何人的演技旁人都沒資格評論些什麼,不過看到心美那一番話,似乎火藥味有點兒重呢。
    (綜合報導/on.cc)
    SHARE