【秀姑話離婚先唔考警察】陳百祥「開槍論」無懼冇野做:我不嬲食開軟飯

    藝人陳百祥(阿叻)到電視城出席《善心滿載仁愛堂》記者會,他直言1994年開始為無綫一年一騷,夠他「養狗活貓」,問到是否足夠養另一半黃杏秀?他笑說:「我不嬲食軟飯,唔使做都有依家嘅生活,秀姑得閒去馬會撳下錢,我使乜做得咁辛苦!」
    講到日前他往警署打氣的短片在網上瘋傳,片中他指若自己做警務處處長,一早已開槍,引來正反兩種聲音,問到其睇法,阿叻直言:「呢個世界一向有唔同意見,大家有獨立思維,我唔講人哋,我唔係教人點樣做,亦唔使人教我點樣做,呢啲就係民主自由。」
    他直言:「我68年時考過警隊,但我一話做,秀姑就話離婚,朋友笑我會『升官發財冇老婆』。(你贊成警方早啲開槍?)開唔開槍係制度問題,見到暴徒掟彈令人成身燒着晒,咁樣唔開槍呀?既然暴力升級,警方都要升級。(覺得馬蹄露遇襲無辜?)任何人受襲都無辜,要滅聲就要打?但我又唔打你,咁樣係唔相對,呢啲唔一定要用暴力。」
    早前譚詠麟撐警,惹來不少議論,更有餐廳拒絕做他生意,問會否擔心會有同一遭遇?阿叻說:「我膽生毛,驚咩呀?我冇嘢驚!認為正當嘢就去,每個人都要搵食㗎啦!我就上冇高堂下冇子女,總之做正當嘅事。」
    (綜合報導/on.cc)
    SHARE