【五個月巨肚曝光】佗B許亦妮食量驚人 嚇爆老公

    11年度港姐季軍許亦妮(Whitney,現名許芷熒)上月3日榮升人妻,嫁給拍拖兩年多的圈外男友Alex,婚後一個月宣佈懷孕喜訊,指在籌備婚禮時發現有了小寶貝「馮寶寶」;

    準爸媽很珍惜最後幾個月的二人世界,昨晚Whitney在社交網晒拍拖相,甜蜜滿瀉。

    現時約懷孕五個月的Whitney留言:「2019 October 25,拍拖日,DATE NIGHT,好好珍惜最後幾個月的二人世界,其實同老公自相識以來都好少出街,以前拍拖嘅節目就係留喺屋企一齊煮飯仔,睇電視,傾偈。而家BB快要出生,好似彌補番以前冇出去拍拖嘅時光。但係其實兩個人喺埋一齊,已經係最快樂。」

      

    兩人在拍拖日去食西班牙菜,大肚Whitney自嘲食量驚人:「老公都嚇咗一跳,我一個人可以食成個西班牙海鮮飯,老公批准可以飲少少紅酒,太開心了。」

    「食完飯慢慢散步行去巴士站等巴士, 老公當攝影師幫我影靚靚相,然後坐巴士返屋企,上到巴士我就上二樓車頭坐在最前排嘅位置,可以一路睇風景,我覺得咁樣拍拖好浪漫。 還有是第一次同馮寶寶坐巴士呢!等天氣再涼啲可以拍拖坐叮叮,每張相片,每個video都是浪漫的回憶,多謝老公幫我同馮寶寶影嘅每一張相!You Are The Best Photographer。」

    Whitney現時約佗B五個月

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    (ig / 綜合報道)

    SHARE