【小春雞沖繩遊!】24孝爸爸黎諾懿為仔仔度身訂造行程 為見證寶貝快樂成長

    「神之爸爸」黎諾懿仔仔黎峰睿(小春雞)現在都兩歲多了,剛剛上了學前班,而學校正好有個短假期,所以一家三口便時去一個旅行輕鬆下。
    眼見小春雞都逐漸長大,作為「跟得」爸爸的黎諾懿便當然把握任何一個可以見證寶貝仔成長的經歷,而又正好都已經去到一個有認知能力的年齡,所以就為仔仔專程度身訂造一個「沖繩遊」。
    而黎諾懿話:「沖繩好啱小朋友玩,帶阿仔去玩高空瀡滑梯,都有兩三層高,佢就咁瀡落嚟,一啲都唔驚,仲由天光瀡到天黑唔捨得走。」
    之後全家人還去了動物園玩,黎諾懿表示:「嗰度可以坐火車圍住動物園行,同啲動物近距離接觸,咁都想阿仔除咗喺書本睇到外,可以親身接觸吓啲動物,但當我哋去咗侏羅紀公園,佢見到啲恐龍驚到喊。」
    之後還大膽跟恐寶寶握個手呢!
    此外,沖繩最出名當然是沙灘,他還說笑說:「當然有去沙灘,啲水都係好清好乾淨,好似屋企泳池啲水。」
    小春雞在這次旅途中,有很多不同的機會能夠接觸到大自然,看他有興奮和開心,回到學校定必有很多趣事可以跟同學老師分享呢。
    至於爸爸黎諾懿就說到一年可以去幾次日本,就笑言是因為仔仔喜歡吃日本的壽司同烏冬,認愛對仔仔寵愛有加!
    小春雞想必一定不會忘記這次歡樂的旅程!
    爸爸幾開心!
    (綜合報導/on.cc)
    SHARE