【只為夢想】化學高材生為追夢嫁到日本好辛酸 陳貝兒:跪都要跪完佢

    由陳貝兒主持的《嫁到這世界邊端3》走訪世界各地採訪嫁到異鄉的香港人妻,剛剛就講到大學化學系畢業的高材生Cathy,為實現夢想走到北海道耕田,體驗食物的生產程序,這樣就遇到現在的日本老公滿宏樹。
    由於二人同樣厭倦大城市生活,所以一同決定歸隱田園男方家鄉──德之島過住日出而作日入而息的務農生活。
    在鏡頭面前的Cathy雖身形嬌小,但心志強大,堅持有機耕種,亦因為沒有農藥的幫助而令收成大減,亦曾被收回農地,生活都成問題;但同老公互相扶持最終都能跨過難關,貝兒則被這對小夫妻毅力所感動。
    而兩夫妻有一個小小的夢想,那就是推出「滿」字品牌的有機薯仔。
    貝兒就在社交網上放上採訪時的合照,為這對小夫妻打打氣;
    她寫道:「趁年輕去走一條夢想の路吧~ 無悔。幸福係搵到一個同自己一齊捱、一齊為夢想打拼嘅人。唔好睇 Cathy 弱不禁風咁,佢心志十分強大 。人生未必每一次都係一分耕耘就可以有一分收穫,有時可能辛苦完一輪然後最後咩都冇⋯⋯ 不過至少我有努力嘗試過!雖然過程係辛苦,但係自己揀嘅路,跪都要跪完佢。為夢想打拼,值得㗎ne~!一定捱得過,同Cathy 樹哥 打打氣 。我哋喺香港等你哋嘅 滿家薯仔大豐收呀⋯⋯。」
    不論是兩位或是貝兒,大家都一定要加加油啊!
    (綜合報導/on.cc)
    SHARE