【網民:快啲落咗佢】湯怡分手一年 今突曬四個月「大肚寫真」

    湯怡去年10月與洪卓立在社交平台宣佈分手,結束11年情,分手後曾與王菀之叔仔Gavin傳過緋聞,女方表示對方是她的「跑腳」,而Gavin近月就傳與容祖兒暗撻,湯怡現在處於單身狀態。

    湯怡最近在社交網忽然上載一張騷肚的自拍相,相片散發著濃濃的孕味,目測似有三、四個月孕肚身型,與她一向有做開運動的fit身材很大分別,她有留言:「好多人大肚都會影寫真,我都唔例外,呢個肚…」

    「係九月底喺巴黎時裝週養大嘅,短短幾日食到四個月咁大,之前喺香港試嘅衫,去到果邊連拉鏈都拉唔埋。」

    湯怡一向相當玩得,將自己醜態公開,她解釋自己是「食貨」及擁有橡筋肚:「其實我真係好鍾意食嘢,亦可以食好多嘢,你哋而家相信我喇?食得是福嘛,食完開心完咪再減。」

    不少網民都有給like,有人留言「快啲落咗佢」、「兇手係邊個」、「你唔好咁快有B」、「如果你大肚會係一個索媽媽」、「經手人係…」等。

    作爲一個明星,不少網民都建議湯怡快點勤力做運動「落咗佢」~

     

     

     

     

     

    (IG / 綜合報道)

    SHARE