【兩子之父】E-kids阮民安:陳彥霖恰巧不是你家女兒,周梓樂恰巧不是你家兒子

    22歲科大男學生周梓樂,周一凌晨約1時在將軍澳尚德邨停車場3樓離奇跌落2樓,頭部重創昏迷,留院第5日,今晨8時不治。

    (相關新聞:【家人決定停止搶救】父母向兒子周梓樂遺體揮手道別:再見啦  https://bit.ly/36LDHWk

    【周梓樂離世】教協轉白底黑字LOGO以表哀悼 籲召開死因研訊 https://bit.ly/2ClwDSu

    十月中,知專設計學院15歲女生陳彥霖墮海死亡引起全城關注。

    (相關新聞:【15嵗女童亡 疑捲入政治旋渦】聲稱陳彥霖媽媽發文廣傳:請你們停手 https://bit.ly/36EGNvr

    【15嵗亡疑涉政治】陳彥霖媽媽終現身開腔:我日日提心吊膽唔敢出街 https://bit.ly/2WWWgCl )

    曾經是歌手組合E-kids成員,如今是兩名仔仔的阮民安(Tommy)也於社交網留言:「『她的名字叫陳彥霖,她只是恰巧不是你家女兒。』『他的名字叫周梓樂,他只是恰巧不是你家兒子。』」

    他又分享了上月應邀到科大參與同學罷課活動舊片,他續說:「發現科大同學仔嗌口號嘅時候,都特別聲嘶力竭,佢哋亦都自己加咗個叫 『釋放史維』嘅口號,原因係,科大校長從來都唔支持學生參與今次反送中運動。周同學,唔知當時您喺唔喺現場呢?喺片尾,我講咗句『如果同學仔有咩需要幫手,隨時搵我哋,我哋每一個人都願意隨時去幫助大家。』

    但到最後我發現,原來同學仔有事嘅時候,我哋係咩都做唔到。好無力。周同學,呢5日喺醫院嘅博鬥,辛苦你了。祝你一路好走。R.I.P.你嘅願望,就由我哋去幫你完成吧。連續兩日,都有手足離隊,上天,請問你懲罰夠香港人了嗎?#血債血償」。

     

     

     

     

     

     

     

    (facebook  / 綜合報道)

    SHARE