【讀書壓力大】郭羨妮考慮囡囡赴加國升學

    藝人郭羨妮(Sonija)為慈善跑主持剪綵儀式,她稱平日愛宅在家,難得出來做運動及曬太陽,又可籌款,感覺不錯,又指現年七歲的女兒Kylie也想出席,但奈何要溫書為學校測驗作準備,所以未能到場。
    她坦言:「佢測驗我好緊張,好似我重新讀書咁,最近兩日我都有陪佢溫書,但佢就話唔需要我陪,佢搞很掂,佢嫌我煩,我覺得佢仲係好細,其實佢已經長大,我依家都學會放手。(囡囡成績點?)麻麻地,英文最叻。佢讀書好大壓力,我都大壓力,因為佢間學校好嚴謹,係傳統學校,有時都會想佢早啲過加拿大讀書,或者去讀國際學校,開心啲,依家觀察中,不過向來都有打算喺加拿大讀大學。」
    Sonija指女兒的學業一直由她全權負責,因內地武指老公朱少杰忙於工作,問到老公的工作有否受大氣候影而減少?
    她坦承:「係少咗,因為有好多規限,又好多嘢唔拍得,我嘅工作都有影響,但我樂觀面對,工作少就多啲親子時間陪個女,工作多係賺多咗錢,但就少咗時間陪囡囡。」至於會否再拍劇?Sonija自言拍劇太辛苦,並自嘲:「我呢個年紀,唔係年青時,如果真係拍,我會揀啲未演過嘅角色。之前拍電影《尋秦記》,拍到最後好辛苦,因為時間長,個拍攝棚又熱,啲古裝衫好厚,而且要求又高。我想自己個身體好啲再拍。」
    SHARE