【新抱佗住B到賀恭喜晒】68歲陳曼娜Keep得真係好 2500呎豪宅曝光!

    資深藝人陳曼娜(Manna姐)日前獲圈中好友包括宣萱、黃百鳴、胡楓、陳彥行、羅敏莊、李成昌、黃智賢、江美儀及林建明等,還有女兒鄭祖兒和乖孫女Kaelyn、囝囝及佗B新抱齊為她慶祝11月5日68歲生日,在2,500呎豪宅搞生日派對,收到不少鮮花及生日蛋糕。
    貪靚的Manna姐今年已經68歲,看上去仍然無走樣,Keep得真好!
    才子陶傑更祝Manna姐似狐狸精咁靚!
    宣萱羡慕Manna姐住豪宅,揚言自己要再努力揾錢!
      
    生日會上收到花及生日蛋糕的曼娜表示:「慶祝生日是最開心,以前生日分幾晚及包場大搞,自己要招呼咁多朋友都好攰,但今年分幾個主題慶祝,貴精不貴多,每晚就只請一圍最好嘅朋友嚟,我可以同佢哋暢所欲言,enjoy美食,自己又食得飽,呢幾晚同朋友都玩得好盡興。」
    而最令她驚喜係住外地的已婚兒子帶同佗B新抱回港跟她慶祝,又指因連日狂食而增磅,稍後將和沈震軒合作微電影,及開拍ViuTv劇,所以現時要積極減肥。
    (綜合報道)
    SHARE