【媽媽Group好心分享】小朋友中催淚彈好多家長做錯了 應該咁做先啱…

    社會氣氛日漸緊張,每日面對突如其來的催淚彈、催淚煙,萬一家中小朋友中了TG應該怎麽辦?最近網上有媽媽Group就與大家分享處理小朋友中TG的做法。

    内容先是點出很多父母都做錯了

    「中TG後,大人千萬不能這樣用手掂小朋友對眼,你隻手有TG微晶體,係咪想痛死佢?亦不能讓小朋友捽眼,捽咗TG微晶體入眼,火燒咁痛多幾錢重,對眼唔駛要,有排睇專科,必要時綁起佢都咁話。」

    各位家長應該這樣做

    步驟是…

    1) 一手抱起小朋友,捉實佢雙手,奪命狂奔離開現場

    2) 搵水源 (包括公廁、商場廁、舖頭廁)
    或買樽裝水、向食肆或路人求救比水你 (除咗水,津路烏龍茶、奶都得)

    3) 洗眼
    – 大人洗咗自己隻手先
    – 小朋友烏低身,左右輪流打側頭,逐隻眼倒水沖,沖左眼的話左眼向地右眼向天,相反亦然。
    – 盡量唔好比洗眼啲水流落條頸或個身,啲水流到邊,會乸到邊。
    – 每隻眼原理上最好沖15分鐘,但現場附近若未係完全安全、未係空氣零TG污染的話,求其啦,都唔駛咁耐,反正你沖完而走返屋企時又係會沾染TG毒物,到時一樣。安全至沖耐啲。

    4) 洗臉、頸、手、腳等外露位置
    – 都係沖,唔好抹,最多用紙巾*印*。記住*不能抹!*
    – 有番皂有皂液就用,會有點幫助。冇就算。
    – BB仔 或 太近中太嚴重的TG,必要時可行情況下,除晒小朋友/BB啲衫,去成個BB全身沖水 (啲衫有污染請用膠袋入起佢隔離,或掉咗佢)。當然我明白响街好難,赤裸亦唔知點離開。

    5) 返到屋企大洗
    – 除晒所有衫,將小朋友放在shower下大洗。(不能沖bath)
    – 小朋友的衫褲鞋襪袋,一係掉,一係膠袋入住隔離。唔好周圍擺,將毒物擴散。
    – 水溫盡量凍,越熱會越乸
    – 洗頸以上的臉部、頭髮時,一樣要好似洗眼咁烏低身、側頭。頭髮會沾有勁多TG,洗出嚟嘅水,若流過身體會乸。
    – 用返平日小朋友用的洗頭水、皂液便可
    – 口腔要用水漱口、鼻孔一係用洗鼻器一係就咁用水沖得幾多得幾多、仲有耳孔外耳殼等,也不能忽略
    – 換過晒乾淨衫

    * 小朋友唔再痛,唔代表已經冇毒物遺留,唔代表已經冇事或安全 *

    * 若小朋友响大洗同休息後幾個鐘,仲係痛,咁可考慮睇醫生。但出入務必要注意局勢和安全,再受襲擊多次就大鑊。*

    * 我覺得最好平日同小朋友講定先,做吓briefing,甚至玩演習,咁萬一中咗TG時,佢痛到發癲時,佢有個心理準備,知道大人會點樣幫佢,佢會合作啲和冇咁panic(驚慌) *

    SHARE