【《牛下》白校長金句發人心省:珍惜父母同仔女嘅緣分,好多人想聽一聲爹地媽咪都無機會】

    無綫台慶劇《牛下女高音》的白校長(鍾景輝飾),在前晚播出的一集中,被安排睡夢中離世,完成這個角色的使命。

    白校長雖然這樣離開,卻留下不少金句,令人深思的說話給大家,big big channel將這些金句集結成為短片,放在網上跟大家重溫。

     

    這次回顧的白校長金句包括:「人生流流長,要搵自己鍾意食嘅嘢去食,要發掘自己鍾意做嘅嘢去做,要搵自己鍾意嘅人過世」

    「當日發生嘅事,今日睇起上嚟就係好小事;今日發生嘅事,遲啲你再睇番轉頭都係好小事。你要揀呢一刻你唔會後悔嘅路,因為下一刻無人知道會點」

    「愛情係好講緣分,父母同仔女都係一樣,所以我哋要好好珍惜緣分,好多人想叫、聽一聲爹地媽咪都無機會」及「所謂師生關係,如果只係建立係學校或者課室,咁就未免太個陜隘,好似依家咁我Give你Take,你咪係我學生,你教識我啲嘢,我咪係你學生」。

    白校長雖然已經離去,但留下的金句的確發人心省~

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE