【催淚煙受害者】太太繼續餵母乳 黃澤鋒:最起碼政府要公佈催淚彈成份

    不少市民持續飽受催淚彈高溫衍生的化學物影響,高齡新手爸媽黃澤鋒一家三口就是就是其中受害者。

    他早前在社交網站表示,家住催淚煙重災區屯門,太太陳麗麗出現皮膚敏感,因餵哺母乳關係連帶囡囡小黃妃也全身長滿紅點。(詳細新聞:https://bit.ly/2KqJJ5o

    他昨日到中環出席髮型屋活動時被問到一家三口情況,他說:「已經好番啲,但無得停餵人奶,唯有隔時間耐啲先餵,又用人奶同個囡搽身,紅點的確係減少咗啲。」

    囡囡全身痕癢令她心情「發忟憎」經常喊。

    黃澤鋒坦言自己亦不停咳,每天工作後回家後要全身清潔才抱女兒,也叮囑太太少出街,又直言:「就算搬都無用,香港四圍都放過(催淚煙)。」

    問到可覺得警方隨意在民居私放催淚彈做法不負責任?他說:「希望件事可以盡快解決,但我覺得最起碼政府要公佈催淚彈嘅成份係乜嘢,你唔講我哋去睇醫生,醫生都幫唔到我哋。」

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE