【收入穩定咗】譚俊彥打算明年全家出遊 爆出爸爸狄龍患「人群恐懼症」

    香港著名演員狄龍的兒子譚俊彥,不經不覺都跟隨了爸爸的步伐加入了演藝圈,並且在TVB有不少的演出機會。

    譚俊彥早前回到TVB為新劇《失憶24小時》開工拍攝廠景,他指因為對手是胡楓和姜大偉,故此監製便不用他們捱夜拍攝,只顧盡早回來開廠便成;他亦為有此演出機會而感到榮幸,他笑說:「呢套係喜劇,監製唔想我哋殘樣,所以安排我哋拍得好舒服,個個都好精神,呢套係我拍TVB劇以來最舒服嘅一套,開工前仲可以去跑步,前幾晚早收工,仲可以帶啲小朋友去食飯。」。

    譚俊彥指該劇拍到一月便完,可以趁着農曆新年假期放假出遊,並打算帶同兩老和小朋友一同去旅行;不過他透露:「呢件係大事件嚟,要搵間酒店繼續畀我阿爸(狄龍)匿喺間呢酒店房度,佢有人群恐懼症,佢所以好少去旅行,阿媽就要安排佢去shopping。入咗TVB五年,依家穩定啲,可以去吓旅行。」

    他指收入開始慢慢穩定,連同自資開設的西廳,現時亦加大力度做外賣生意,總算過得去。

    (綜合報導)

    更多報導:

     

     

     

    SHARE