【氹你開心冧冧豬】陳展鵬收工搵囡囡玩 點知問極都無反應以為係隻公仔?

    陳展鵬今日在社交網分享7個月大女兒陳諾瑤(小豬比)的片段,片中的小豬比最初只顧啜手指,爸爸說什麼也只是望鏡,沒太大反應。

    陳展鵬見囡囡不理他便說︰「喂,你有沒有禮貌?答兩句都好呀﹗」單文柔立即叫女兒跟爸爸Say Hi,不停逗女兒。陳展鵬繼續同女兒說話,問她今日狀態如何,又指女兒只有6個多月大。單文柔立即更正︰「不是,7個月啦﹗」

    小豬比終於開聲,陳展鵬說︰「係啦,畀少少反應好啦,以為有個公仔喺度添﹗沒反應啊﹗好啦,今日報道係咁多,你今日的反應就是無反應的反應。」小豬比此時突然開口大叫,單文柔說︰「立即來個恐龍反應﹗」陳展鵬聞言哈哈大笑。

    他在片段下留言︰「最近每日朝朝6,7點先收工,好似去咗外國生活咁!時間顛倒晒🤣,但返到屋企見到b小豬比又開心哂!但係究竟係佢氹緊我開心?定係我氹緊佢開心呢?#bossBB #陳小姐」單文柔回答︰「系佢氹你開❤️﹗冧冧豬﹗」

    (綜合報導/星島娛樂)

    更多報導:

     【幸福一家人】黃祥興旅行扮鬼扮馬哄開心  佗B老婆肥肚不肥人 https://bit.ly/2D7PoZX 

    【身家早就分完】何猷君飲醉酒網上向老婆表白被圍攻  連環爆粗反擊 https://bit.ly/2QJOnz7 

    【你把我當成什麼】合約糾紛纏身  GEM獨立後新歌斥控訴意味 https://bit.ly/33bBH70 

    【有個肚腩仔】張栢芝外遊心情超好  連日大曬仔仔相 https://bit.ly/2QLis1k 

    SHARE