【一雪前恥】曾被老公投訴單文柔大反擊 煮得一手好餸老友跌晒眼鏡!

    單文柔和陳展鵬婚後就一直都甚少走出幕前,之後更為老公誕下了爆得意的囡囡「小豬比」,名正言順的成為了一名家庭主婦,不過有一樣東西就令她有點兒傷腦筋了。

    身為一位家庭主婦的話就當然要懂得煮飯吧,不要看單文柔是港姐出身可能會有點嬌生慣養,可是她煮食都有不錯的功力,只是之前被老公陳展鵬「投訴」過,食物味道一流,但賣相差少少,未夠完美,才令到她有點懊惱。

    不過!作為「入得廚房又出得廳堂」的前香港小姐單文柔,又怎會因為被人說兩下就認輸呢?所以單文柔便一直努力改進,而日前她邀請了一眾好友到家中作客,朋友都話大跌眼鏡啊!

    她邀請了好朋友鍾晴和馬俊傑一同作客,眼見她煮的四道餸菜都非常吸引,相信應該下了不少的苦功!馬俊傑留言話想不到是非常美味:「第一次試吓陳太嘅手勢,估唔到…好好食,真係食清哂,正😋做咗家庭主婦係唔同啲呀👍🏻」

    就連網友都大讚,看到照片都已經「流晒口水」!

    (綜合報導)

    更多報導:

    【網爆37嵗阿Sa成功佗B 年尾趕做豬年新娘】經理人Mani首回應https://bit.ly/2XMRnw9

    【睇中臨記?】湯盈盈自爆每日都幫好友𥄫仔 呂慧儀:唔敢示愛 https://bit.ly/2ODbTLu 

    【新抱奚夢瑤都有出席】四太透露何鴻燊見到孫仔孫女特別開心  https://bit.ly/2XJtYvx

    【講黃色笑話收400宗投訴】黃翠如自己都承認不雅 坦言無見過洪永城全相  https://bit.ly/37wHYxv

    【澳洲山火持續】女子脫衣衝入火場救樹熊 愛心夫妻勇救24隻受傷樹熊 https://bit.ly/2XJiUhZ

    SHARE