【媽咪都喊】郭羨妮大呻囡囡壓力大 做功課做到自己都喊:想提早去外國讀

    靚媽郭羨妮早前出席升學活動,提及到前排與囡囡做功課的時候發生了一件大事…

    Sonija提到當晚該事令她認真考慮應否提早將囡囡送到加拿大讀書:「因為之前停咗課幾日,要追番啲課程,平時都有6、7樣功課,今次8、9樣兼要2個課文默書,搞唔掂,都預咗唔合格,見到阿女做到崩潰,我話不如唔好做,佢又話唔得,本來佢要諗嘅功課,我惟有幫佢諗等佢寫,最後連同佢默書都趕唔切。」

    囡囡當時壓力大到邊做邊喊,作為媽咪的Sonija見到囡囡這樣當然心都痛,更話自己見到這場面都很大壓力,想所有最好的給囡囡,但同時又感到很無奈,就連自己都想到爆炸,並走入廁所喊同要冷靜!

    Sonija亦有提及原來當年囡囡還未出生的時候,早已計劃遲早都會送她回到加拿大讀書:「諗住走番我以前條路,我19歲就過咗加拿大讀書,所以都諗住阿女都係。」。

    雖然現時Sonjia的女兒只得小一,但都已經充滿壓力,都別說不辛苦,就連父母都很心痛,為人父母甚艱難呢!

    (綜合報導)

    更多報導:

    【全屋粉紅色驚嚇親囡囡】周柏豪入產房十秒即喊:樓、身家全部都畀晒太太 https://bit.ly/2RnLPHd

    【反差萌!】唐詩詠與好友齊飯聚  竟踢爆伍允龍猛男的秘密!? https://bit.ly/2Lp6LtQ 

    【6個鐘歷5次失敗】陳茵媺為大仔親力親爲:保證給你我的全部和最好的  https://bit.ly/2sMjccJ

    【你又得唔得?】外國揭起「椅子挑戰」熱潮  男士竟然都失敗!https://bit.ly/2qflNea 

    SHARE