【見埋家長】梁浸浸拖實男朋友見媽咪 但比人叫錯名?

    藝人鄭希怡(Yumiko)個女「梁浸浸」雖然只得4歲人仔,但已經多才多藝,依家人仔細細,已經學人「拍拖」見家長添!

    到底梁浸浸的「男朋友仔」是誰呢?原來是無綫節目《東張西望》主持的容羨媛個仔!

    容羨媛今日在社交網分享3歲囝囝Fraser拖實梁浸浸的相,留言:「👦🏻:媽媽,我女朋友暖暖!🤦🏻‍♀️:人哋叫梁浸浸唔係暖暖呀!」她還說以上對話係真實對白,除咗拖手相之外,容羨媛還公開埋兩小無猜嘅攬攬片,眼見都覺得Sweet呀!不過網友就搞笑留言:「哎喲…梁浸浸會叫非禮㗎🤣🤣」

    此外,原來「見家長」這天容羨媛帶了一對仔女同陳小春囝囝Jasper一齊去室內遊樂場放電,三個小朋友影了不少的合照,見張張相入面Jasper的甫士都唔一樣,相當搶鏡!

    連容羨媛都忍不住話:「Jasper就好似漆黑中嘅螢火蟲一樣,無論去到邊度…個pose都一樣咁耀眼! 🕺🏻」

    (綜合報導/on.cc)

    更多報導:

    【開心有得做公主】陳瀅樂為動畫電影配音  經理人竟話:唔好開心得太早 https://bit.ly/33WycSi 

    【你是最好的禮物】黃翠如追債式賀好友生日  洪永城Sweet爆行山冧女友 https://bit.ly/2Pp7oVd 

    【好惡!】吳京機場怒罵記者  原因其實好暖心 https://bit.ly/343s1vP 

    【高度戒備】陳小春首次台灣演唱會  傳會穿避彈衣上台 https://bit.ly/2LvPQWx 

    SHARE