【生日比女圍】吳若希麥美恩爭住要獻吻 森美個樣就…

    電台DJ森美星期二(3日)就迎來他的46歲生日,剛好昨日就是第三輯《森美旅行團》的最後一集,成班台前幕後去了慶功!
    大家都特地買齊了蛋糕等,專程就為森美好好慶祝一番,而又怎會少得《森美旅行團》的靈魂人物們呢;吳若希、麥美恩、丁子朗等人,都到齊前來為森美賀一賀!
    不過,眼見森美好「幸福」地比女圍,吳若希和麥美恩還要主動獻吻,但森美的表情就…相當高興了。
    森美都好識做,之後就在社交網補鑊話自己個樣是扮出來,其實好Enjoy大家的心意:「我個樣係扮出嚟嘅 其實係好享受 係囉係囉 係咁講囉」,感情真是好。
    (綜合報導/on.cc)
    更多報導:

    【好惡!】吳京機場怒罵記者  原因其實好暖心 https://bit.ly/343s1vP 

    【高度戒備】陳小春首次台灣演唱會  傳會穿避彈衣上台 https://bit.ly/2LvPQWx 

    【見埋家長】梁浸浸拖實男朋友見媽咪  但比人叫錯名?https://bit.ly/369k6OO 

    【無憂無慮】洗文華宣佈與小三斬攬後  洗文嫂終開開心心去滑雪 https://bit.ly/2YrN8qi 

    SHARE