【李思欣急送院】范振鋒摸住太太手 病床邊慶祝「銅婚」

    李思欣和范振鋒轉眼結婚8周年,理應高高興興過「銅婚」,但思欣昨晚卻在社交網貼入院相片,她留言:「估唔到結婚8周年會喺醫院過…辛苦你了,陪伴是最好的禮物。」

    雖然不幸患病住院,但有老公貼心陪伴,相中二人手牽手,十分恩愛。思欣大前晚亦貼出在郵輪上夫妻檔做司儀,兩日一夜,當時見她做騷還是精神奕奕,估不到晚上完騷便打敗仗。

    有傳媒致電李思欣問候,她說:「大前晚喺郵輪做完嘢,仲慶功,右腰後面痛到好緊要,最初以為抽筋,入咗船嘅急症室,我都驚撐唔到,因為架船喺公海,船上冇相關儀器,噚日朝早落船即刻入咗醫院,醫生懷疑我生腎石,開咗止痛藥畀我,周日醫院安排唔到照CT(電腦掃描),今朝先照。」

    醫生看完報告,思欣續說報告指有腎石,但不算大粒,醫生指有兩個方案:飲多點水沖淡或者做手術打散它們。思欣說選擇揀飲大量水沖淡腎石:「我平時真係飲太少水,真係要飲番八杯。」

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE