【Keep得超好皮膚又靚】50嵗陳淑蘭自爆身體差:遮當拐杖

    藝人陳淑蘭(蘭子)罕有現身出席動畫片慈善首映禮,同時她亦是為動畫聲演巫婆一角,雖然好友黃百鳴都有參與其中,但並沒有「對手戲」,蘭子笑言自從在27年前的《家有囍事》後二人就再沒有合作過…
     
    「男人係Keep得住,依然咁正,以前就有機會做百鳴哥嘅小三(演戲),我諗下次有機會就做佢阿媽。(今次冇合作差咁啲嘢?)都會,所以快啲搵百鳴哥再續前緣,都有興趣再合作,但佢真係仲Keep到好後生。」
    又被問到是否願意再演金絲雀,她說:「我肯呀!好多後生見到我都話認得我,仲叫我碌一次畀佢睇,碌咩先?碌落樓梯?碌床?我啲骨頭唔得喇!」
    蘭子慨嘆現時體力大不如前,即使有電影邀請演出都會再為考慮,並自爆有風濕:「我又唔好意思同人講,遮當拐杖咁用真係可以支撐到啲力,我啲骨頭一到打風落雨都痛,勁過天文台,有時連工都返唔到。」
    雖然蘭子自爆身體差了很多,但近鏡望上去,五官和輪廓都Keep得好好…
    (綜合報道)
    SHARE