【心情沉重咗幾日】黃浩然太太KaKa大鬧:你究竟係一個咩嘢人

    每晚黃金時段熱播劇《多功能老婆》,楊千嬅和黃浩然兩人是繼電影《新紥師妹》系列後二人相隔16年再合作,黃浩然在《多》劇中角色同樣叫劍雄。

    上周五(6日)播出的一集,講述黃浩然為事業拋妻棄子,演老婆的楊千嬅邊叫老公邊追車,不少師奶觀眾看到好心噏。

    原來當晚有收看的,還有黃浩然的真老婆莫家嘉(KaKa),她在社交網貼出《多》劇劇照,然後寫︰

    「喊完之後,我心情沉重咗幾日!我終於忍唔到!明明好好,但點解一個人可以為咗自己去到咁絕?人性唔係本善咩?尚劍雄 @wonghoyinraymond !你另(令)我開始懷疑同好擔心,你夠(究)竟係一個咩嘢人!你哋明白我而家嘅心情嗎?」

    好友黃伊汶留言︰「唔好太入戲黃太。」而KaKa回應說︰「我都唔想㗎。」亦有網民留言︰「連老婆都爭唔落,劍雄真係好衰下喎」、「因為黃太自己都係個廚神,多功能老婆,入晒戲」。

    KaKa代入楊千嬅的老婆角色太深,她為了這段情節而哭,還反問自己老公到底是個什麼人?相信她看得太投入而已,不過證明她每一晚都支持老公!

     

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE