【似爸爸多啲】高妹媽媽梁詠琪聖誕住酒店當旅行 大爆囡囡4歲已有7歲咁高!

    「高妹」媽咪梁詠琪到電台宣傳新歌《平安夜》時接受訪問,大談湊囡經…

    梁詠琪表示,現時為囡囡找學校的壓力好大,自己必需避免把負面情緒帶到家中:「每日返屋企前好似除鞋咁擺低壓力,因為小朋友會直接接收情緒。」,不過有時候都在所難免一些面臨嘈交的局面;

    她指囡囡慢慢長大會開始發少許發脾氣,但她教導囡囡需要先忍住,再想一想,而囡囡現在一旦想發脾氣的時候都會先忍住,眼見囡囡的成長,她都覺得很安慰。

    提到聖誕節,梁詠琪說會留在香港消費,或到主題公園店住上一兩晚就當作去了旅行,只要一家團聚就即可。

    早前,梁詠琪亦有在社交網上傳了囡囡3年前的照片,網友們都大讚囡囡愈大愈美,她說:「靚就見仁見智啦,父母梗覺得自己小朋友靚嘅,不過覺得小朋友真係大得好快,佢依家4歲半已經122cm高,係7歲小朋友嘅高度,又似爹哋咁手腳大。」

    (綜合報導)

    更多報導:

    【可以去到幾盡】羅仲謙玩自爆!  為追一個女仔冬天深夜去跳海 https://bit.ly/2E4PkKQ 

    【Hana發文疑似回應不和傳聞】吳若希承認唔夠師妹Hana受歡迎  https://bit.ly/36hA89m

    【認真斷正】楊冪被爆新戀情  與小鮮肉前後腳酒店密會8小時 https://bit.ly/357Azmy 

    【何超盈誕B女近三個月】四太被指一提外孫女即態度冷漠  https://bit.ly/36oDebx

    SHARE