【鄭生鄭太】C君天頤將結婚拉馬開兄弟會 齊人再賀生日爆開心

    農夫近年喜事多蘿蘿,不但只旅遊和綜藝節目都非常「收得」,還跟鄭裕玲(Dodo姐)老友鬼鬼,今年C君更是榮升人夫做老襯,認真可喜可賀!

    而日前C君就同未婚妻黃天頤拉大隊齊齊「開大會」,討論後日(13號)結婚的最後事宜。

    兄弟團相當架勢,陣容超級鼎盛,好兄弟陸永就當然不少得啦,同場還有蕭正楠、唐詩詠,舊愛洪永城亦有到場,相當熱鬧。

    他們還趁人齊再賀一賀上月36歲生日的C君,以及早前生日的洪永城,而唐詩詠亦為他們送贈日本蜜瓜祝賀!

    陸永太太之後亦有在社交網上留言祝福兩位:「#明天之後 #鄭生鄭太」,C君和天頤一定要幸福快樂啊!

    (綜合報導)

    更多報導:

    【蔡思貝首度開腔回應與胡鴻鈞余德丞三人關係】   https://bit.ly/2YAEea0

    【7年過去】Anjaylia陳嘉寶撇低囡囡遊法國  竟話初戀老公不是理想對象?https://bit.ly/38qkOJt  

    【戰士公主】鍾麗淇大女曾被批得兩歲命  今慶祝9歲生日稱囡囡是戰士!https://bit.ly/35cmWSX 

    【似爸爸多啲】高妹媽媽梁詠琪聖誕住酒店當旅行  大爆囡囡4歲已有7歲咁高!https://bit.ly/2Pawzw8 

    SHARE