【媽咪返來】「胡說八道」契媽們帶契仔去蒲 Brendan興奮到瘋狂yeah!

    靚媽組中的胡杏兒,終於與「胡說八道」姊妹組去完旅行回港,一段長時間都沒有見過囝囝的杏兒終於都可以帶住囝囝周圍玩了。

    日前,胡杏兒就聯同兩位契媽胡定欣和胡蓓蔚,一起拖實Brendan去蒲…波波池,胡杏兒還幫忙拍低了Brendan可愛的模樣上傳到社交平台上;

    片中見到Brendan開心到不斷比Yeah,相信與媽媽和契媽們相隔一段時間沒見,一定好掛念大家!契媽們還照顧周到,胡定欣幫手拎奶樽,胡蓓蔚則拎奶粉袋,媽媽胡杏兒就充當攝影師,受到眾人服侍的Brendan十足「小王子」般。

    入到升降機後,Brendan難忍興奮心情,加上知道媽媽在拍片,就不斷擺pose任影!

    胡定欣之後還說:「呢位精靈到暈的契仔知道有兩位契媽ss陪佢去Playground玩,情緒非常高漲,全程手舞足蹈,YEAH得起勁過人!呢個Video睇咁多次就笑足咁多次,Brendan Lee…你真係太得意啦! #一個拎奶樽 #一個拎奶粉袋 #蒲PLAYGROUND #唔係舞池係波波池 #小朋友學習能力真係好快 #最緊要開心」。

    (綜合報導)

    更多報導:

    【8嵗二女寫「我的爸爸」勁催淚】林盛斌爭啲喊:希望每一個小朋友都做得到  https://bit.ly/2RMM0fv

    【唔收貨!】吳浩康分手宣言有後續  崔碧珈連環狙擊自爆:我哋同居咗一年 https://bit.ly/2LS78NF 

    【薑是老的辣】72歲汪明荃被封「潮流教主」  孖住後生仔冇難度 https://bit.ly/34iN4KE 

    【教仔有一套】吳鎮宇見仔仔被同學打傷覺得開心:這就對了 https://bit.ly/35jPNF0

    SHARE