【衷心祝福】DODO姐到場祝賀C君結婚 鬼馬打鬧:都唔知新娘子鍾意C君邊一點

    日前是農夫C君的大喜日子,又怎會少得好拍檔前大輩DODO姐(鄭裕玲)呢,大家都知道他們的感情好到無論是鏡頭前後都是十分的好,而DO姐到了晚上就終於駕車現身到場了。

    而非常「識DO」的陸永一早在酒店門門守候住DO姐的來臨,一見到是DO姐的座駕就馬上快過職員上前為她開門,氹得她冧豬豬呢!

    DO姐表示知道C君一直都想結婚很久,而現在終於都見到他成家立室都非常感動,不過DO姐和農夫的關係出名喜歡打鬧,DO姐亦「唔執輸」補上了一句「都唔知新娘子鍾意C君邊一點?」;

    不過身為好兄弟的陸永這次就立即截住她:「今日講啲吉利啲嘅說話。」,而DO姐都識趣地補上了:「佢都有啲優點,佢好聰明,同有幾滴墨水。」並暗讚C君為兄弟們設計較暗色的禮服,能成功令新娘子更加搶鏡,是明智之舉。

    DO姐更透露自己準備了一大份現金當賀禮,又笑言C君自己都大把錢,不過為求表示心意都照樣送贈給親愛的伙伴。

    相信DO姐都是口硬心軟的,看到自己一路以來疼愛的C君結婚,又怎會捨得不支持一下呢。

    (綜合報導)

    更多報導:

     

    SHARE