【廚神爸爸】森美大哥激罕下廚只為妻兒歡心 食完個個都話讚

    一向好識享受人生的森美,平時大家都有見到他在節目《森美旅行團》中大方分享所飲所食,被稱為「美食達人」!

    但其實對食很有研究的森美大哥卻是甚少下廚的,但作為好爸爸、愛妻號的他又怎會拒絕到家人的要求呢。

    上次森美激罕入廚正正就是因為「前世情人」想吃,他馬上走到廚房炒飯給囡囡吃,冧掂全家大小!

    日前,森美又展開了他下廚之路,為家人煮了一個番茄麻辣鍋,更是得到了全家人的一致好評,令他得瑟上載了成果到社交平台上添!

    森美就留言說:「從來話唔煮嘢食嘅我,上次因為阿女要食就即刻破戒入廚房煮。可能上次大成功,今次老婆同對仔女都話要食!一於照辦煮碗,見廚房有乜就煮乜,好彩有個番茄湯,全部野放哂落去就已經令到呢個冬日暖笠笠,再落埋朋友送我嘅麻辣醬,熱辣辣,仲唔冧倒哂佢哋!」

    嘩,看到都嗅到好香的味道,一定好好吃了!看來森美現在可以準備好往大廚爸爸的路進發了!

     

    (綜合報導)

    更多報導:

    【黃心穎高調返港 被揭密謀與馬國明復合】  https://bit.ly/38KaZpY

    【改朝換代】汪明荃直斥「山頭主義」:希望公司珍惜下同事努力  曾志偉鬧爆港姐慘變錄影倒戈上ViuTv https://bit.ly/36Iub5J 

    【從小懂事】大美人黎姿溫馨家庭聚  為父親慶祝82歲生日:懂得珍惜 https://bit.ly/2qZOa0s 

    【黎小田設靈】霍汶希哭別見蝴蝶伏椅半日唔願走  薛家燕泣不成聲送別好友 https://bit.ly/2ElaCEb 

    SHARE