【做老竇仲過癮!】為準備未來最大工作 準爸爸林子善毅然離開不再「大想頭」

    準爸爸林子善現在最期待的就一定是囡囡的誕生!
    子善除了有繼續拍劇外,還有進軍飲食界開冰室,平時就好「威威豬」在街上見到人都會被叫老闆,但可能以後大家都不可以再這樣叫他了。
    早前,子善做好準備功夫,又請人回來修葺囡囡未來的閨房,而為了可以好好專心的養妻活兒,子善就毅然決定不再「大想頭」,打算放棄其中一邊的事業!
    子善日前就發文表示:「「七年前的一個承諾,令自己成為小老闆;七年後的今日離開,非常完滿感激各位。」
    之後子善亦有再補上解釋:「照顧老婆囡囡家人,係我未來最大工作,大家一起努力加油😘😘😘離開前同管理員道別時,擁抱一下叔叔感動落淚,搞到我自己即時眼濕濕,祝大坑嘅街坊身體健康,人與人之間愛係好簡單………….💋❤️❤️❤️💋」
    而子善決定當回全職演員,不再兩邊走,為的只是可以換取更多與家人相聚的時候,打算好好照顧老婆和囡囡,認真是個好爸爸!好老公!
    不少網友都留言送上祝福及表示支持,好友黃祥興就留言:「唔好做老闆,做老竇過癮啲😁💪👏」睇看大家都好期待子善囡囡出世呀!
    (綜合報導)
    更多報導:

    【黃心穎高調返港 被揭密謀與馬國明復合】  https://bit.ly/38KaZpY

    【廚神爸爸】森美大哥激罕下廚只為妻兒歡心  食完個個都話讚 https://bit.ly/38L6iMB 

    【電眼男神】內地小鮮肉激似梁朝偉  粉絲:就連眼睫毛都可以電死人!https://bit.ly/2M20CUS 

    【我最自豪的是…】佘詩曼直言童年不開心  最想做不是拍戲而是開XXX https://bit.ly/35lIXyS 

    SHARE