【暫時唔可以幫個仔沖涼】張晉首次帶仔仔出街:似打仗

    第三胎仔仔出世的好爸爸張晉最近出席電影《葉問4:完結篇》慈善首映,意外獲得兒子的他一臉幸福。早前出席活動時透露自己負責幫仔仔樂兒沖涼和換片,原因是太太仍在坐月,不能碰生水,張晉是一位盡責及懂得體貼太太的老公。
    傳媒今次看到他左手中指包上紗布,透露日前為了解拍攝新技能,因而學習操控穿越飛行機,沒料被機身的螺旋槳打到手指,幸他反應敏捷,僅受皮外傷…
    張晉是一個武打演員,拍戲時不時會有受傷情況,每部戲可謂「揾命博」,賺的錢是辛苦錢。但一提到幾個仔女和老婆蔡少芬,頓時笑逐顔開!

    相關新聞:【產後一個月】蔡少芬誕子後終曬親子相  樂兒頭髮超濃密 https://bit.ly/2rtM8pK

    記者問到他有否被太太蔡少芬怪責?他說:「唔係溝女唔會鬧,只係叫下次小心啲,但暫時唔可以幫個仔沖涼,換片都有困難。」
    提到仔仔剛剛滿月,張晉笑指時間飛逝,感覺不真實,及後記者問他一家會否擺百日宴?他說:「到時先算,今日第一次帶埋個仔出街,好似打仗咁,幾年未試過咁。」
    凡是總有第一次,張晉慢慢就會習慣 😄😄😄
    (綜合報道)
    SHARE