【好好把握】陳慧敏獨遊後展開異地戀 只怕錯過沒有放過

    創作歌手陳慧敏(敏慧哥)早前終於完成了定給自己的「100日挑戰」,一個嬌滴滴的可人兒獨自勇闖中東國家,遊歷萬千。

    一眾圈中好友都非常擔心,因為一個女仔自己去旅行都已經會有一定的危險,而慧敏哥還要越級挑戰,去中東等地,幸好她一直都有保持將近況都上傳到社交平台上報平安,才得以令人放心少許。

    而她在旅行途中,不幸遇上了種種的非禮事件,令她害怕,好彩的是有人相助才得以安全,而因為這次埃及的傷心經歷,令她決定提前走到土耳其散心,然而就猶如電影情節般,給她遇上了她的Mr Right。

    剛剛回到香港的敏慧哥出席活動時接受訪問,談及到與土耳其男子的神奇戀愛經歷:「自從喺埃及發生咗事(非禮事件),我改變咗計劃,臨時搵啲平機票飛去土耳其,真係想休息吓,好意外地遇到呢個男仔,我哋只係識咗兩星期,都未算係真正嘅男女朋友。」

    正當敏慧哥回香港時,就與P先生在機場互訴心底話,令她覺得可以嘗試開展遠距離戀愛:「都覺得長距離嘅戀愛係好唔容易,但世界咁大,都可以喺土耳其相遇、佢喺中美洲、我喺澳門,真係跨越半個地球嘅距離,都可以喺土耳其相識,互相喜歡,我覺得唔係一件容易嘅事,係上天嘅安排,呢次係30歲以嚟,第一次長距離戀愛,都唔知會唔會成功。」
    她又覺得30歲人,經歷100日之旅,認為好多時諗太多、顧慮太多未來,反且會錯過更多,因此現時要好好把握去愛的機會。
    對於二人的異地戀,她表示不排除會再飛土耳其,或P先生會飛去她住的澳門,不過以P先生的經濟環境,要他捱貴機票來找她亦非易事,所以現時和對方都是嘗試發展,如真的拍拖自會再報喜。
    敏慧哥強調經過今次旅行,不會如以前般收埋自己,會好好面對自己,同坦誠面對所有朋友。
    (綜合報導)
    更多報導:

    【方媛孖好友慶祝聖誕百密一疏 囡囡不慎入鏡!?】  https://bit.ly/2sywFVn

    【婚期將近】林峯張馨月愈愛愈高調  遠赴婚紗展騷戒指揀衫 https://bit.ly/35ySaEf 

    【多啲鼓勵】女神李英愛6100萬豪宅曝光  8歲仔已明暸愛因斯坦相對論 https://bit.ly/2PUVdjs 

     【陳凱琳仔仔Rafael受驚樣 網民勁Like:仲得意過平時】 https://bit.ly/2PwMZ21

    SHARE