【B仔定B女?】楊思琦著4吋高踭鞋 晒7個月孕肚:一嗌痛就嚇親個女

    早前宣佈再度懷孕的楊思琦現身健康食品活動,身穿白色娃娃裝連身裙的她,仍踩4吋高踭鞋上陣,不過正面望落零孕味、四肢仍纖瘦,只是一側身企就現巨肚,肥肚唔肥人,果然得天獨厚!
    即將做家姐的Krystal(楊卓穎)趁今日放假都有陪媽媽出活動,一見傳媒又唔怕陌生舉V影相,相當可愛!
    思琦坐下受訪透露現正懷孕7個月,開始容易感到疲倦,故最近休息時間特別多:「一食完嘢,BB就好似提我要休息,每日最少午睡兩個鐘,所以都『進脹』好多。(你仲着咁高嘅高踭鞋?)行遠少少就未必得,依家個肚重咗,尾龍骨、膝頭都好易痛。(老公唔擔心?)OK嘅。」
    老公臨瞓前會按摩紓緩?思琦指:「OK嘅!」隨即扯開話題冧指囡囡有幫手按摩:「真係好易抽筋,頻率都幾密,我一嗌痛都嚇親女女,但佢好乖、好懂事,會過嚟按摩。」
    講到還有兩個多月便卸貨,思琦坦言開始唔捨得肚內有小生命好Miracle的感覺:「佢好鍾意踢吓郁吓,比起第一胎佢係活躍啲。」問到BB性別?
    她再次大賣關子向大家說「遲啲先話你知」,及後又被問到是否開始買BB物品,思琦回答現在看BB床仔、其他用品,因為家姐當時的用品都送了給朋友,要重新買過!思琦說最近主要都是休息、睡覺、食。
    (綜合報道)
    SHARE