【慳得好爸爸】力讚B女帶旺自己 周柏豪成為新一代「師奶殺手」

    剛剛榮升爸爸的周柏豪,日前就為劇集《多功能老婆》作宣傳,而最新的一集就說到他願意為楊千嬅無條件做所有事,還痴鬚與她共舞,非常浪漫。
    周柏豪就話有好多粉絲都有跟他說看完之後感動到哭,而柏豪則表示感恩作品能受到多人的喜愛和支持,更講到全賴自己剛出生的B女帶旺自己!
    他提及到因為劇集為他再次帶來了人氣,更甚的是為他的粉絲層都成功擴大了不少,之前去超市買東西都比收銀姐姐和太太們爭先合照,一度引起了混亂,成功入門當上了新一代的「師奶殺手」。
    不過,就因為B女剛出世,兩位新手父母都忙於學習湊女,都未有時間觀看自己的作品,唯有等重播,早前先表示喜愛幫囡囡換尿片的柏豪就說:「好有滿足感,咁湊bb冇說明書,依家慢慢摸索緊bb嘅性格。」
    柏豪再說:「太太佢好好,我哋都會一齊餵夜奶,但近排忙於劇集宣傳,試過太攰半夜起唔到身,太太都冇叫我起身幫手,佢自己搞掂,做阿媽係好偉大。」
    而對於B女的名字則表示有師傅已經給了幾個選擇,所以應該會好快為囡囡改好名,因為要為囡囡取出世紙,遲了便要罰錢,還說要慳得就慳,幾百元都可以夠買尿片。
    (綜合報導)
    更多報導:

    【陳展鵬發文大呻】單文柔操刀父女照 網民大讚今次爸爸仲可愛過小豬比  https://bit.ly/2Z4ApKu

    【戳得好應】戒煙大使變電子煙代言人    周杰倫慘遭「自」打嘴巴 https://bit.ly/2S6yvaJ 

    【紮起孖辮超可愛】王祖藍李亞男囡囡1歲喇 果然女大18變   https://bit.ly/2MpzMWX

    【苦盡甘來】收入曾只得6000蚊半年升價10倍  爸爸Bob:發達只得一個秘訣 https://bit.ly/38PYdpU 

    SHARE