【仲襯過同湯洛雯?】分手兩年 羅天宇被爆戀上24嵗宅男女神

    藝人羅天宇(Joey)自兩年前與湯洛雯甩拖後,一直宣稱單身。雖然與靚湯已經分手一段時間,但因兩人亦屬好朋友關係,間中會一起參加common friends聚會,加上二人外型相襯,所以網民至今仍希望他們復合。

    早前他更表示今年會單身過聖誕,但正式聖誕節還未到,是否真的單身過節言之尚早吧~

    日前Joey就被傳媒拍到與於劇集《多功能老婆》中飾演周柏豪女友的靚女「呂老師」戴祖儀(Joey)於淺水灣吃飯,更被指二人之後齊齊玩狗兼行沙灘,非常浪漫,疑似發展新戀情!

    剛好二人英文名一樣叫Joey,男的靚仔、之前的女友苟芸慧、湯洛雯都是靚女,獨具慧眼;而今次事件的女主角戴祖儀只有24歲,樣子甜美兼擁有一雙長腿,被封為宅男女神,甚有觀眾緣。

    有傳媒向羅天宇直問二人是否拍拖時,他謂:「食個飯啫!(追緊?有意思?)唔係,可能之後大家會有啲唱歌方面嘅合作,咪約出嚟傾吓囉!」

    問到二人怎樣認識時,他表示與戴祖儀有一齊打籃球,所以認識。

     

     

     

     

     

    SHARE