【唔想比人話抄周柏豪】宣佈B仔出世:想有嘅就難,未想有嘅就突如其來

    於2017年11月突然向拍拖10年的圈外女友求婚,並於去年2月補擺喜酒。他日前突然於社交網宣佈做爸爸,囝囝「科斗」昨日日出世喇!
    前DJ、ViuTV節目主持科林(吳浩賢)科林上星期四發長文表示原來想等囝囝出世先公布喜訊,但為免畀人話佢抄周柏豪,所以就早十日左右同大家報喜:「BB意料之外的早來了(原來真係會有唔小心/一擊即中呢家嘢)好老土的說,想有嘅就難,未想有嘅就突如其來,但點都係一件開心事,一切,是緣分。」
    為免畀人話佢抄周柏豪,所以就早十日左右同大家報喜
    又透露除了因經濟困難而對孩子的出世感到焦慮外,外婆離世亦令他情緒低落,並感激太太包容:「實在辛苦了內子,承受個咁重嘅肚+科斗嘅happy伯腳踢,仲要承受個抑鬱嘅丈夫,辛苦了,謝謝。」
    而囝囝出世後,科林亦第一時間同阿仔自拍放上社交網,佢留言:「科斗突然搶閘出世,母子平安,百感交集,再講,謝定大家祝福。」佢又搞笑大爆:「唔好以為好似好friend咁,佢揀今日我本身要開廠最忙嘅日子出世已經係無敵作對。辛苦了同事今日協調🙏呢單真係無仇不成父子。」
    (綜合報道 / on.cc)
    SHARE