【感動流涕】林子博正式宣佈太太已完成化療:真係好叻女!

    前無綫娛樂新聞台主播林子博,太太Shirley發現患上極罕有癌症「平滑肌肉瘤(腹腔)」,癌細胞更擴散到肝、胰、肺及淋巴。

    上月,子博在接受薛家燕訪問時,亦提到太太在化療過程期間,有頭暈、嘔吐、沒胃口這些副作用。

    子博當時亦表示,希望太太在完成化療後,一家人到台灣旅行散心之餘,亦順道去找朋友推薦的中醫。

    Shirley經歷了半年時間的治療後,今日林子博就在社交網站中上載了一張與太太的合照,並透露太太終於已完成化療:「2019冬至,化療終於做完。呢半年即使喺旁邊睇住都覺得唔容易~老婆~你真係好叻女!從今開始,我哋要好好細味感受每一日嘅來臨。從每一口空氣、每一件美食、每一個快樂嘅笑容,及與家人相處嘅每一秒!」

    而前無綫企業傳訊部宣傳科副總監曾醒明、葉翠翠及黃智雯等,亦有留言祝福。

    (綜合報導/蘋果娛樂)

    更多報導:

    【有奬都唔要】垃圾堆驚見金曲奬  此事關乎譚詠麟同鍾鎮濤!? https://bit.ly/2Si0LY7 

    【第2劑麻疹疫苗新安排 明年起18個月嬰可提早接種】https://bit.ly/35NtmZ6 

    【嚇到眼都突】人母Angelababy機場遇上男粉絲  講咗一句話就… https://bit.ly/2PO5BdN 

    【變咗樣既】志玲姐姐冬至激罕晒自拍  網友竟然唔收貨大嗌:你是誰?https://bit.ly/2sTswvl 

    SHARE