【大個女喇!】前港姐冠軍張嘉兒冬至好幸福! 皆因Cute爆囡囡識叫人!

    前港姐冠軍張嘉兒婚後就退隱幕後,不時在社交平台上分享育兒心得。

    張嘉兒一眨眼就已經誕下了兩位超可愛的女兒,而細囡則是今年5月的時候才出世,剛剛好7個月大。

    日前冬至,是一家團圓的大日子,而張嘉兒亦宣佈家中亦有一件開心事!

    就是細囡終於都識叫「媽咪」喇!

    身為媽咪的嘉兒又怎會放過此機會,當然放到網上一同與網民共享喜悅啦!囡囡終於都識叫自己真的又冧豬又感動啊!

    (綜合報導)

    更多報導:

    【嚇到眼都突】人母Angelababy機場遇上男粉絲  講咗一句話就… https://bit.ly/2PO5BdN 

    【變咗樣既】志玲姐姐冬至激罕晒自拍  網友竟然唔收貨大嗌:你是誰?https://bit.ly/2sTswvl 

    【感動流涕】林子博正式宣佈太太已完成化療:真係好叻女!https://bit.ly/34P3efc 

    【好耐無見】原子鏸冬至晒餅印合照  久未露面鄭佩佩激罕現身 https://bit.ly/2rkpKPj 

     

    SHARE