【亞視永恆】林文龍從影30年成為亞視副總裁:我一定做好呢份工!

    今日亞視舉行《2019亞洲小姐總決賽》記者會,台上宣布藝人林文龍成為亞洲電視副總裁,並頒發職員證予他。
    林文龍在台上表示:「好開心用一個新形象同新身份同大家見面,好謝主席同鄧總對我嘅信任,交托呢重要嘅任務畀我,我會將我自己呢三十幾年從事呢個行業嘅經歷同知識好好咁做好呢份工作!」
    他愈講愈心雄,道出新上任的宏願:「從我由TVB、亞視、HKTV、內地同其他唔同地方得到嘅經驗同見識,我會將我認識所有好嘅嘢好好咁運用,同埋將唔好嘅嘢摒除咗之後,做好亞洲電視,等所有觀眾知道喺亞洲市場唔係淨係得日劇、韓劇同內地劇好睇,其實我哋香港一樣可以製作一啲好有質素嘅電視劇畀大家睇,特別係之後落嚟我哋亞洲嘅出品。我哋都係剛接手,我哋會用好謙卑嘅心同態度,邊學邊做,唔好辜負香港人對亞洲電視嘅期望,我哋會好用心去製作一啲好有質素嘅影視作品畀觀眾睇,亞洲電視係一個好有歷史嘅電視台,好多人一路擺喺嘴邊會懷愐以前幾精彩,同時間我哋需要看前望,唔好辜負大家嘅期望,我哋會用心做好呢份工作。」
    那就讓廣大的觀眾繼續見證「亞視永恆」的一刻吧!

    (綜合報導/on.cc)

    更多報導:

    【感動流涕】林子博正式宣佈太太已完成化療:真係好叻女!https://bit.ly/34P3efc 

    【好耐無見】原子鏸冬至晒餅印合照  久未露面鄭佩佩激罕現身 https://bit.ly/2rkpKPj 

    【大個女喇!】前港姐冠軍張嘉兒冬至好幸福!  皆因Cute爆囡囡識叫人!https://bit.ly/361Atgw 

    【一家靠晒你!】容祖兒帶埋媽咪冬至等飯食?  全靠呢位去「接濟」https://bit.ly/34OSKMT 

    SHARE