【即將出生】黃祥興林子善將做爸爸 老婆們生B前最後合照

    準爸爸林子善同黃祥興一向老友鬼鬼,兩人趁住聖誕聯同另一半齊齊飯聚!
    兩兄弟都有一個共通點,就是即將做爸爸喇!
    祥興喺Instagram上載合照,見黃太同林太都一樣穿上黑色孕婦裙,姊妹裝一樣,而兩位爸爸就摸住老婆們的肚子!
    子善將首度為人父,將會第三度做爸爸的祥興就留言話這次是老婆們生B前最後照片,大讚對方會是一位好爸爸,還不到幾天就到預產期,而自己就還剩幾星期,好大講超級期待見對方的小公主!
    而早前宣布辭去冰室老闆為妻兒的子善說:「2位小孩4位大人今日聖誕節🤗兩爸爸要努力搵錢一起身體健康💪呢位兄弟一切在心中」。
    相信子善一定會是一位超級好爸爸來的!
    (綜合報導)
    更多報導:

    【咁男朋友呢?】陳慧敏遊歷完後回家感壓力  需要重新適應繁忙生活 https://bit.ly/2QjyMEC 

    【我又諗起你老婆】10年沒見!  郭富城偶遇《殺人犯》老積肥仔:大個咗咁多https://bit.ly/2t1y6M4 

    【要結多一次】向太為郭碧婷補辦台灣婚宴  向佐:雙方家長要商量 https://bit.ly/2Zi2ldQ 

    【全程冇扭計!】Abigail行玩具店勁乖  爸爸柏宇只講了一句話哄掂囡囡 https://bit.ly/39aGNEr 

    SHARE