【做咩扁晒咀】老爺Bob聖誕節比女圍 食住印尼撈麵:好開心…

    林盛斌(Bob)家裏有3女1子,全家人加兩位家傭姐姐,一家8口,聖誕節就實會好熱鬧啦!
    殊不知真相卻不是這樣!原來Bob嫂一早有計謀帶着4個子女一齊到法國食聖誕大餐兼滑雪,Bob就變相獨自留在家中過聖誔節。
    不過,幸好還有兩位家傭姐姐陪,就如Bob所講,留在家中繼續比女「圍」,再食印尼撈麵,認真「爽」啊!
    雖然老婆子女不在自己身邊,但都總算有兩位既熟悉又陌生的「美人」相伴,這個聖誕都不太冷!
    (綜合報導/on.cc)
    更多報導:

    【我又諗起你老婆】10年沒見!  郭富城偶遇《殺人犯》老積肥仔:大個咗咁多https://bit.ly/2t1y6M4 

    【要結多一次】向太為郭碧婷補辦台灣婚宴  向佐:雙方家長要商量 https://bit.ly/2Zi2ldQ 

    【全程冇扭計!】Abigail行玩具店勁乖  爸爸柏宇只講了一句話哄掂囡囡 https://bit.ly/39aGNEr 

    【即將出生】黃祥興林子善將做爸爸 老婆們生B前最後合照 https://bit.ly/34TCryq 

    SHARE