【勁顧及長輩感受】周柏豪興奮大講囡囡百日宴:當然唔少得…

    歌手周柏豪初為人父,近日因《多功能老婆》一劇爆紅!他坦認當工作完成後都會心急趕回家見BB:「BB每日都改變緊,尋日可能識伸手摸嘢,第二日又唔知會做到嘢動作,我唔想錯過任何一個時刻。(變咗影相狂?)係呀,狂影,房一部相機、廳又一部相機,真係要㗎,當佢笑時仲邊衝得切出去廳攞相機呀,所以要放定喺到。」

    柏豪稱待女兒再大一點,便會去影樓拍一張全家福,早在結婚時便總動員一家人及親戚來拍了一張超級全家福:「因為係好開心嘅事,我自己做幕前成日見到自己,但有啲老人家其實好想有張全家福,但佢哋又唔好意思出聲,又怕你後生唔得閒,又怕被話老土,但其實我自己好鍾意影相同全家福。」

    「過埋農曆年,喺囡囡『一百日』嘅時間,都會請多啲親戚朋友嚟屋企睇BB,影相當然唔少得,囡囡又可以上逗利是,我都派咗3年,今年終於收番啲,幫補少少。」

    SHARE