【P圖失手】杜如風着情侶裝孖梁漢文老婆過聖誕 點知同一張相唔同樣?

    曾自認「宇宙級港女」的杜如風,日前跟梁漢文老婆林文慧(Karen)歡度聖誕節,湊巧她們身穿同款裙行街,並手拖手合照,杜如風留言:「心有靈犀一點通,冇約過的情侶裝!」

    有眼利的網民發現,相中的杜如風又高又瘦,有網民說:「瘦了那麼多﹗」,亦有網民質疑她「美圖『瘦瘦』」,更揶揄道:「張相有d恐怖」﹑「大佬呀,張相P圖得巧肉酸喎。🤪🤣🤣」同時亦有網民讚:「嘩﹗瘦咗靚咗喎。」

    湊巧Karen亦在ig上載該合照,不過似乎是原圖直出,因為相中杜如風身形和高度,明顯較她所貼的合照矮了及稍胖,未知杜如風刻意P圖,營造搞笑效果,還是自己無為意P圖重手了呢?

    (綜合報導/明報娛樂)

    更多報導:

    【人美心善】志玲姐姐兌現承諾做盡慈善  冧掂老人家齊過年!https://bit.ly/367tAdQ 

    【前度相遇?】陳法拉南極晒幸福渡蜜月  竟然撞正前任老公!? https://bit.ly/2Q5JzUd 

    【都係做生意好】碧咸嫂聖誕誓要破地獄稱號整甜品  最後都係靠阿仔…https://bit.ly/364Vt6o 

    【地位仲低過工人】準爸爸林子善停工為妻女:已經為老婆準備好一切 https://bit.ly/367sTkD 

    SHARE