【分手早已有跡可尋】激吻戲令男友心靈受創 馮盈盈曾揚言「要跪玻璃」

    平時喜歡高調曬愛的馮盈盈今早宣佈分手,令好多網民都大跌眼鏡。幾個月前步入同居關係,而且更選擇搬至名校網,正向著結婚組織家庭目標的進發,誰料今日竟宣佈分手?兩人分手其中一個原因被指是由於台慶劇《解決師》的一場戲…

    相關新聞:【《解決師》成導火綫!?】馮盈盈宣佈與醫生男友分手  https://bit.ly/2SCJedq

    劇集播出前,曾公開播放了她跟張頴康一場超激浴室親熱戲,但到劇集正式出街時,該場激吻戲被刪。

    她直言當時跟男友「寶寶」一同看該段宣傳片,兩人嚇到齊聲尖叫:「嗰一刻大家都唔敢睇,合埋眼,完全無心理準備睇。」當時男友更催眠自己,說電視中的只一位與盈盈非常相似的女仔,及後寶寳要用打機來平復心情。盈盈更透露當晚好乖,有幫手執屋,直言「要跪玻璃」,做個好女友。

    她又指男友反應超大:

    「雖然有同佢講過,但始終睇嘅又唔同,我都有盡力安撫佢,佢都失晒魂,唔知係咪心靈受創傷,惟有當係一個似我嘅人,事後寶寶都有問我,話原來做幕前咁好,可以同異性有呢啲對手戲,咁佢可唔可以做,我話唔得,我就有賺啫!其他人要貼錢同佢拍。」

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE