【百花齊放】亞視副總裁林文龍唔介意為TVB宣傳新劇:相信好多嘢可以交流

    林文龍今日以候任亞視副總裁身份,一家三口到大埔出席亞姐總決賽。

    現時林文龍由藝人身份一躍而成副總裁,要面對的挑戰並不少,而其中亞視曾傳財困,林文龍今日再派定心丸:「呢個大前題(解決財困)一定要啦,如果我上任,呢個內部問題都冇解決到啲話,咁我點上任呀?」,他強調大家可以不用擔心這個問題。

    而今年4月他才為前公司拍攝新劇《那些我愛過的人》,突然遇上過檔一事,有傳該劇將在下年4月出街,林文龍大方表示可以會TVB做宣傳,不過要看他們的決定,自己作為演員並沒有「話事權」:「我其實覺得成個娛樂圈呢,大家應該係團結嘅,大家應該係百花齊放嘅。咁我之前幫佢拍落嘅嘢,如果佢有需要我幫手宣傳,我絕對願意配合嘅,咁我覺得其實就算大家係唔同公司,有好多嘢係可以交流囉。」

    雖然現在自己的身份不同,但林文龍不擔心新劇會成倉底貨:「咁所以作為一個演員,我覺得呢樣嘢係被動嘅,你係唔會預計得到嘅,所以亦都唔需要擔心,只係做好自己嘅份內事,用一個平常心去睇就已經OK。」

    而日前朱咪咪爆響口原來《陀槍師姐》會拍第五輯,林文龍在第四輯加入,今次開續集他就落閘拒絕:「就應該唔得喇,因為我上任咗之後,唔會有幾個月時間嚟拍,咁但係如果TVB會邀請嘅話,首先我會好感謝、好多謝。」

    (綜合報導)

    更多報導:

    【《解決師》成導火綫!?】馮盈盈宣佈與醫生男友分手  https://bit.ly/2SCJedq

    【一cut再cut】《文化廣場》走過24年難逃停播命運  朱翁鬧爆TVB:愈做愈衰 https://bit.ly/37mdNbj 

    【都係做生意好】碧咸嫂聖誕誓要破地獄稱號整甜品  最後都係靠阿仔…https://bit.ly/364Vt6o 

    【地位仲低過工人】準爸爸林子善停工為妻女:已經為老婆準備好一切 https://bit.ly/367sTkD 

    SHARE