【比錢都買唔到】古天樂自爆曾發現大腸瘜肉 每年都會做兩次身體檢查

    早前,古天樂(古仔)出席保險活動,講到平時拍戲都意外處處,曾被劍傷眼球而縫針、傷十字韌帶等,所以深明買保險的重要性。
    受訪時他表示首次買保險是26、27歲:「我係屬高危級別,但講到麻煩應該係幫父母買,因為佢哋年紀大,即使有全面醫療保障,但到某啲年紀係會做唔到手術。」
    健康重要過一切,古仔自爆每年盡量都會做兩次身體檢查:「健康用錢係買唔到,我個生活唔係平常人,工作時間唔定、食嘢又唔定、又周圍飛嚟飛去。我隔兩年又會去照胃鏡、腸鏡,都試過喺腸照到有瘜肉,就切咗佢,可能食嘢有問題。」
    有記者問及他曾於經濟艙食杯麵一事被人拍下,古仔笑住講:「係好鍾意食。(咁貼地坐經濟艙?)我食杯麵啫!我答完啦。」
    藝人已經辛苦,古天樂貴為公司老闆兼演藝人員協會主席,看少健康問題真的是好嚴重呢!
    (綜合報導)
    更多報導:

    【瞞父母為前度比首期 層樓無寫自己名】馮盈盈分手後首現身激動落淚 https://bit.ly/2ZB2KZ3

    【坐完月即復工】三子之母關伊彤產後檢查異常  :醫生話子宮可能有cancer https://bit.ly/2Q78DKw 

    【好突然啊!】陸浩明開腔回應好友分手:提過佢唔好咁高調 https://bit.ly/2SFt96r 

    【為長期病患弟讀營養學】馮母入ICU 馮盈盈前度細心照顧一直陪伴 https://bit.ly/368Vo1B

    SHARE