【保持樂觀】同寶寶復合之機遇? 馮盈盈就話:世事充滿着變數

    今日,馮盈盈以一身鮮紅打扮現身馬場,她直言會「小試牛刀」,落注試運氣,希望「單車變摩托」。談到橫財命,她透露:「其實唔係橫財運,我喺馬會工作過,有應用程式可以增加勝算,當年都有夾份買馬,贏咗四位數字。」
    剛踏入2020年,她表示新年願望「一直好運落去,更多工作,把握更多嘅機會」,似乎暗示感情事暫緩,不過當提到有相士指稱她今年感情運欠奉,與前男友寶寶復合機會微,她即補充:「世事充滿變數,我就抱積極同樂觀嘅態度去面對。」
    生性樂觀的盈盈亦有講:「桃花運都有好多種,可能係有貴人相助事業。」,一提及到早前被話與寶寶一且去玩的時候,盈盈則說因為他們的關係好好,而所以東西都交由他們二人慢慢處理,她再補充道:「分手係成熟嘅決定。」
    當問到會否有新的擇偶條件,她笑言:「要陪我多啲嚟馬場,嚟緊我會同馬會有唔同嘅合作,不過緣分最緊要,搵到都要畀個天睇。」
    (綜合報導)
    更多報導:

    【咸魚翻生】范冰冰成「帶貨女王」  搞網上直播4分鐘淨賺2000萬!https://bit.ly/2MMHt9w 

    【吸7萬Like 1萬留言】Bella貼與高以翔相擁照:我們永不分離 https://bit.ly/2QgHJA2

    【準備好未?】2020打算復出  黃心穎坦言不會因偷食事件而傷心:做回自己 https://bit.ly/2QzcEqc 

    【爸爸難掩當爸喜悅 元旦再晒仔仔】梁靖琪產後5日極速現身 https://bit.ly/2SIKD27

    SHARE