【龍式戀愛】痴情麥浚龍與女友相戀10年 不會生兒育女:世界太複雜

    歌手麥浚龍(Juno)接受電台訪問,談及他有位富爸爸,2002年加盟環球唱片出道推出首張專輯《On The Road》,唱片公司曾經大晒金錢造勢,但就間接令他被標籤為「靠父蔭」,令他於樂壇最初兩年受盡打擊及噓聲 。
    至04年轉投胞兄的唱片公司向非主流曲風發展之後,其音樂才華慢慢得到認同!
    Juno的音樂路幾經兜轉才修成正果,而他創作的董折、蒲銘心愛情故事也歷盡愛恨交纏。
    不過,現實生活中,他跟中英混血兒女友Janine相戀接近十年。他坦言自己的愛情觀沒有像董折、蒲銘心般複雜,跟女友從來愛得簡單,但他決不會像哥哥般結婚育有下一代。
    他說:「創作故事我可以很複雜,我嘅愛情經歷中,冇被騙過。而我跟女友一齊十年,我的愛情觀很簡單,喜歡一個人,一直就會繼續喜歡,相處一齊一直有好奇就係最浪漫。冇結婚計劃,因為我不太叻面對小朋友,感覺呢個世界愈嚟愈複雜,係冇需要將新生命帶嚟呢度。」
    (綜合報導)
    更多報導:

    【武漢疑爆沙士疫情  港府啟動嚴重應變級別即時生效】https://bit.ly/2QL6O4X 

    【桃色風波】男友被指出軌放閃補穫  「傻港姐」陳庭欣:唔多講會愈描愈黑 https://bit.ly/2sBUjRq 

    【準備復工】蜜月之旅已完結仍繼續放閃  陳法拉中式婚照首曝光!https://bit.ly/39FKRwH 

    【仍然開到舖】24孝女友莊思明力撐男友燉湯店:生意還好請放心 https://bit.ly/2FpLxZb 

    SHARE